Gwarancja i reklamacja
Gwarancja oraz reklamacja będzie rozpatrywana na podstawie zachowanego dokumentu sprzedaży
- paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
- wszystkie zakupione produkty podlegają rocznej gwarancji lub dłużej przeważnie w opisie produktu jest to wyszczególnione.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Zgłoszenie
- Prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres e-mail sklepu: biuro@stal-mech.pl TYTUŁ: REKLAMACJA
- Zgłoszenie powinno zawierać numer zamówienia, imię i nazwisko, kopię dowodu zakupu oraz wskazanie produktu oraz przyczyna reklamacji, zgłoszenie powinno zawierać zdjęcia uszkodzeń.
Oświadczenie
Napisz oświadczenie, które będzie dołączone do przesyłki. Powinno zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data reklamacji oraz wystąpienia wady.
Odesłanie produktu
Po akceptacji reklamacji dystrybutor lub sprzedawca uzgodni termin wysyłki produktu. Prosimy nie zapomnieć dołączyć oświadczenia wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT lub potwierdzenie przelewu).
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych,
- niestosowanie się do zaleceń producenta i użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem powoduje utratę gwarancji.
- Warunkiem uznania jest przedstawienie dowodu zakupu, data sprzedaży oraz wyszczególnionym rodzajem zakupionego przedmiotu,
- Prawo rękojmi przysługuje tylko klientom zakupującym towar na paragon.
Prawa konsumenta:
- Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (ustawa ta normuje sprzedaż z udziałem konsumentów) w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, kupujący (czyli konsument) może żądać albo bezpłatnej naprawy albo bezpłatnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad.
- Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Produkt dotarł uszkodzony.
- Prosimy o sprawdzanie produktów w obecności kuriera i w przypadku konieczności wypełnienia odpowiedniego formularza szkody. Następnie prosimy o przesłanie jego kopii na adres mailowy: biuro@stal-mech.pl
Zwrot towaru.
Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w przeciągu 14 dni.
- skontaktuj się z nami mailowo biuro@stal-mech.pl,
- napisz oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Oświadczenie powinno zawierać dane osobowe i adresowe Zamawiającego, numer konta bankowego, na które ma nastąpić zwrot pieniędzy, dane dotyczące zwracanej przesyłki (zawartość, ilość, cena), oraz własnoręczny podpis. Pamiętaj zwracany produkt nie może być używany!
- konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru,
- do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę,
- koszt zwrotu towaru ponosi Zamawiający,
- koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi,
- prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje przedsiębiorcy,
- nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
ADRES DO WYSYŁKI ZWROTÓW:
Stal-Mech Sp. z o.o.
Tadzin 25, 87-732 Lubanie
tel: 724 332 007
Zwrot pieniędzy za przedmiot nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od odebrania paczki w takiej samej formie w jakiej konsument zawarł w trakcie zawarcia umowy kupna-sprzedaży. W przypadku wystąpienia zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.